PREMIND BIOTICS

Case:

At skabe en stærk identitet for Premind Biotics, så klienten fremadrettet let selv kan varetage sociale medier

KLIENTEN

Premind®Biotics skaber præbiotiske kosttilskud for tarmsundhed, der forbedrer hukommelse, koncentration og performance. Tilskuddene er skabt af naturlige ingredienser og tager afsæt i den nyeste forskning på området. De præbiotiske ingredienser bidrager til diversiteten i tarmfloraen, til gavn for det mentale klima, fordi det styrker og balancerer det indre økosystem. Alle kosttilskud er plantebaserede og naturlige, og virksomheden har stor fokus på bæredygtighed.

honey-studio-23.jpg
131A6650.jpg
honey-8.jpg

SÅDAN GJORDE VI

Premind®Biotics var i sin spæde start, da de tog fat i os og havde derfor endnu ikke påbegyndt deres tilstedeværelse på Instagram. De havde brug for hjælp til at sparke gang i profilen og skabe en strategi, de nemt kunne følge. Derfor lavede vi et samarbejde, der forløb over 3 måneder, hvor vi tog os af Instagram med en full service Social Media-pakke. Her byggede vi den visuelle indentitet, tone of voice og strategi for Premind®Biotics på Instagram, hvorefter brandet selv kunne varetage profilen med en månedlig content-levering med fotos fra os. Vi udviklede en strategisk plan for posting, som skulle sikre, at indhold var relevant for målgruppen samtidigt med, at der blev postet kontinuerligt. Derfor lavede vi faste temaer, der var nemme for klienten at holde sig til efter, at vi stoppede med at varetage profilen. Nogle af disse temaer var for eksempel “Vidste du?” og “Tarm-tirsdag” – temaer, der lod publikummet lære brandet bedre at kende samtidigt med, at de sikrede, at brandet havde en stærk storytelling. Disse blev supporteret af influencersamarbejder, der sikrede brand awareness. I dag modtager Premind®Biotics content på abonnement, og vi leverer månedligt nyt visuelt indhold, som de kan bruge på tværs af deres kanaler.

EKSEMPLER PÅ CONTENT

Vi opbyggede en visuel identitet, som bar tydeligt præg af brandets værdier. Derfor har det content, vi har udviklet for kunden, store associationer til naturen. Looket er ‘moody’ med jordnære farver, hvilket giver et klart billede af, hvilken type brand, man køber ind i som kunde.

honey-studio-46.jpg
honey-studio-16.jpg
honey-6.jpg

KAN VI OGSÅ HJÆLPE DIG?

Er du nysgerrig på, om vi også kan hjælpe dig på dine sociale medier? Læs mere om vores ydelser og se vores priser for social media på abonnement.

Honey StudioComment