HONEY BLOG
ALLE
BUSINESS
INSPIRATION
MARKETING
DESIGN
FREEBIES
Seneste
Mange virksomheder er hårdt ramt af coronavirus-krisen lige nu. Derfor guider dig til, hvordan du bedst kreerer content til Instagram i disse tider, så du sikrer, at du dine følgere fortsat finder det og dit brand værdiskabende – og dermed igen vil købe dine produkter, når Covid-19 er fortid.
Coronavirus kan have store konsekvenser for mange virksomheder. Så, hvordan skal du som virksomhed forholde dig, og hvad er den bedste marketingstrategi, når hele verden panikker over Covid-19? Først og fremmest, er det vigtigt ikke og panikke. Tværtimod er det tid til at træde et skridt tilbage og lave en velovervejet social media marketing-strategi. Det vigtigste, du skal fokusere på er at skabe eller opretholde tillid hos din målgruppe. Det gør du blandt andet ved at generere skræddersyet content til din målgruppe og sørge for at have en værdiskabende kundeservice på dine social media-kanaler.
Instagram udgiver ofte nye features til deres populære story-funktion, som er med til at gøre stories til et endnu bedre redskab, når der skal annonceres, deles nyheder, trends eller små brudstykker af hverdagen. Vi snakker GIFS og face filters i denne uges blogindlæg, og om hvordan du bruger dem, så du når din målgruppe på bedst mulig måde!
Hvad gør man, hvis man som butiksejer i en digitaliseret tid, ønsker at skabe mere trafik ned til den fysiske butik, frem for internethandel? Vores svar: hold et eksklusivt event, inkluder relevante influencers og læg stor fokus på de sociale og service-mæssige fordele, der er ved at handle i en fysisk butik. Læs mere om det event vi afholdte for ESPRIT Copenhagen tilbage i november 2019, og få tips og idéer til dit næste event.
Vi har samlet 5 fantastiske podcasts, hostet af seje girl-bosses, der fortæller om marketing, business, og sociale medier. Her får du en masse praktiske råd og motivation fra kvinder, som er passionerede omkring det de fortæller om.
De fleste virksomheder har før eller siden haft udfordringer i forhold til udarbejdelse af content til deres sociale medier. For hvad virker godt, og hvad virker mindre godt? Èn ting er at lave autentisk content, som ens følgere kan relatere til. En anden ting er at poste indhold, der afspejler ens brands personlighed, og samtidig er æstetisk og inspirerende. Vi har lavet en guide til hvordan du bruger et content marketing matrix, og på den måde får prioriteret netop det content, der har betydning for dig.
Selvom Instagram er et visuelt medie, er det næsten lige så vigtigt at naile billedteksterne, som det er at få postet nogle flotte billeder og videoer. Beskrivelsen skaber ikke kun kontekst for dine billeder, men udviser også din eller dit brands personlighed. Vi har samlet 8 tips, som du både som almindelig bruger, influencer og virksomhed med fordel kan benytte dig af, hvis du vil forbedre dine captions på Instagram.
Vi har udgivet en lille guide, til hvordan du finder rækkevidde og eksponeringer på dine Instagram post og stories.
Hvad betyder hashtags, og hvordan bruger man dem egentlig? Vi har udgivet en guide til Instagram, med 8 gode råd til hvordan du du benytter dig af hashtags, samt hvordan du får de bedste resultater ud af dem.
Må jeg bruge et billede, jeg har fundet på Instagram? - Du har sikkert stillet dig selv det spørgsmål, siden Google har ledt dig herind. Men lad os lige slå fast, inden vi fortsætter: Nej, helt kort, så er det ikke lovligt at bruge et billede, du har fundet på Instagram, eller et andet sted på internettet for den sags skyld, medmindre du har fået tilladelse, eller billedet ikke er ophavsretsligt beskyttet.
Mange virksomheder er hårdt ramt af coronavirus-krisen lige nu. Derfor guider dig til, hvordan du bedst kreerer content til Instagram i disse tider, så du sikrer, at du dine følgere fortsat finder det og dit brand værdiskabende – og dermed igen vil købe dine produkter, når Covid-19 er fortid.
Coronavirus kan have store konsekvenser for mange virksomheder. Så, hvordan skal du som virksomhed forholde dig, og hvad er den bedste marketingstrategi, når hele verden panikker over Covid-19? Først og fremmest, er det vigtigt ikke og panikke. Tværtimod er det tid til at træde et skridt tilbage og lave en velovervejet social media marketing-strategi. Det vigtigste, du skal fokusere på er at skabe eller opretholde tillid hos din målgruppe. Det gør du blandt andet ved at generere skræddersyet content til din målgruppe og sørge for at have en værdiskabende kundeservice på dine social media-kanaler.
Instagram udgiver ofte nye features til deres populære story-funktion, som er med til at gøre stories til et endnu bedre redskab, når der skal annonceres, deles nyheder, trends eller små brudstykker af hverdagen. Vi snakker GIFS og face filters i denne uges blogindlæg, og om hvordan du bruger dem, så du når din målgruppe på bedst mulig måde!
Hvad gør man, hvis man som butiksejer i en digitaliseret tid, ønsker at skabe mere trafik ned til den fysiske butik, frem for internethandel? Vores svar: hold et eksklusivt event, inkluder relevante influencers og læg stor fokus på de sociale og service-mæssige fordele, der er ved at handle i en fysisk butik. Læs mere om det event vi afholdte for ESPRIT Copenhagen tilbage i november 2019, og få tips og idéer til dit næste event.
Vi har samlet 5 fantastiske podcasts, hostet af seje girl-bosses, der fortæller om marketing, business, og sociale medier. Her får du en masse praktiske råd og motivation fra kvinder, som er passionerede omkring det de fortæller om.
De fleste virksomheder har før eller siden haft udfordringer i forhold til udarbejdelse af content til deres sociale medier. For hvad virker godt, og hvad virker mindre godt? Èn ting er at lave autentisk content, som ens følgere kan relatere til. En anden ting er at poste indhold, der afspejler ens brands personlighed, og samtidig er æstetisk og inspirerende. Vi har lavet en guide til hvordan du bruger et content marketing matrix, og på den måde får prioriteret netop det content, der har betydning for dig.
Selvom Instagram er et visuelt medie, er det næsten lige så vigtigt at naile billedteksterne, som det er at få postet nogle flotte billeder og videoer. Beskrivelsen skaber ikke kun kontekst for dine billeder, men udviser også din eller dit brands personlighed. Vi har samlet 8 tips, som du både som almindelig bruger, influencer og virksomhed med fordel kan benytte dig af, hvis du vil forbedre dine captions på Instagram.
Vi har udgivet en lille guide, til hvordan du finder rækkevidde og eksponeringer på dine Instagram post og stories.
Hvad betyder hashtags, og hvordan bruger man dem egentlig? Vi har udgivet en guide til Instagram, med 8 gode råd til hvordan du du benytter dig af hashtags, samt hvordan du får de bedste resultater ud af dem.
Må jeg bruge et billede, jeg har fundet på Instagram? - Du har sikkert stillet dig selv det spørgsmål, siden Google har ledt dig herind. Men lad os lige slå fast, inden vi fortsætter: Nej, helt kort, så er det ikke lovligt at bruge et billede, du har fundet på Instagram, eller et andet sted på internettet for den sags skyld, medmindre du har fået tilladelse, eller billedet ikke er ophavsretsligt beskyttet.